Vee bebiş doğdu🥳. (26•04•22)
Normal doğum beklerken sezeryana karar vermek sezeryana giderken normal doğum atakları yaşayarak heyecanla biten 9 ay 9 günlük sürükleyici hikayem 💙.
Normal doğum istediğim için sabırla oğlumu beklemeye başladım 38. haftada doktorum önden gittiğini iri bir bebek olduğunu söylemesine rağmen normal istiyorsan bekleriz dedi. Fakat 39+4 pazar sabahı kasık ağrısı (yalancı sancılar sanıp geçiştiriyordum) ve nefes darlığı çekmeye başladım. Pazar sabahı doktorun asistanını aradım. Çarşamba kontrolüm var ama dayanamayacağım. Randevumu pazartesiye alalım dedim. Sonrasında dönüş yaparak 13:30′da görüşmek üzere dedi. Doktor muayene etmeye başladı. 4.100 olmuştu yavrum ve başı kanala girmemiş( biraz koca kafalıyız😅), kordonu boynundaydı. Doktor hemen hastaneyi aradı ve sezeryan için ertesi sabah 07:30′a ameliyathane randevusu aldı. Oğluma kavuşacaktım. Heyecan, stres, korku hepsini bir anda yaşamaya başladım. Herkesi aramaya başladık.
Ertesi sabah 5 te uyandım. Heyecandandır diye geçiştirdiğim giderek şiddetlenen ama kimseye belli etmediğim kasık ağrılarım yani aslında sancım başlamış.
Annem, eşim, kayınvalidem güle oynaya hastaneye doğru gidiyoruz. Hastaneye 10-15 dakikalık bir mesafe kalmıştı. Karnım bir anda göğsüme kadar çıktı.Eşime bir gariplik olduğunu söylememle beraber suyum geldi. Arabada hepimizi aldı bir telaş tutamıyorum,durduramıyorum diye ağlıyorum. Annemler sakinleştirmeye çalışıyorlar. Hemen doktoru aradık. Planda bir değişiklik yok aynen devam acilden girin sizi bekliyoruz dedi. Bebeğin kanala girmemesi gerekiyor dediğim gibi kafası büyük ve kafasının sıgma şansı yokmuş. Sancım 40-50-70 sürekli artıyor.Suyum bu sırada gelmeye halen devam ediyor. Öyle dedikleri gibi 1 bardak 500ml felan değil baya baya bitmeyen suyum vardı 😂😂. Doktorum geldi “O gün bugünmüş zaten. Haydi bakalım gidiyoruz” dedi ve ameliyathaneye yolculuk başladı. İlk ameliyathane deneyimim meraklı, heyecanlıyım, bebeğime kavuşacağım.İğneden korkan,kan tutan ben hiç birşeyi hissetmedim resmen yok öyle acıyor, böyle kötü diyorlar ya yalan. Epidural sezeryan oldum. Eşimde yanımdaydı. 07:23′ te bebeğimizin çığlığıyla ağlamaya başlaması hoş geldin oğlum 💙
Hiç içinizi korku ile doldurmayın.. Bebek sizin, vücut sizin kimsenin dediğine kulak asmayın. uuuup uzzun oldu biliyorum ama her anını paylaşmak istedim. bir sorunuz varsa seve seve cevaplarım güzel anneler.
Rabbim bebebeklerinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏼