Deletedmom10846 30+5 haftalık hamileyim. Bugün dr a gittim dr çalışamaz raporu için 3 4 haziranda gel dedi. Uygulamaya göre 32. Hafta 5 haziran da doluyor. İzin için 3 haziran da gitsem sorun olmaz sanırım. Bilgisi olan var mı
Gozi Deletedmom10846 Bişey olmaz cankm doktorun dediyse gidebilirsin bana da 2 gün önce vermişti ücretsiz muayane hakkım 2 gün önceydi boşuna hakkın gitmesin dedi
asliu_ Deletedmom10846 tam doldurunca alabilirsiniz memursaniz 32. Hafta raporundan itibaren 8 hafta izinli oluyorsunuz o 8 hafta icinde bebegin dogmasi gerekiyor erken veya gec dogarsa da dogum sonrasindaki 8 haftalik izine ekleniyor veya o izinden düşüyor
kereminannesiiiiiiiii Deletedmom10846 ben 31+5te calisabilir almistim raporda 32 haftalik gebedir yazıyordu
Deren12 Tam haftayı doldurmadan yazmıyorlar diye biliyorum benim doktorum 32 ve üstü kesin olman lazım demişti öncesine yazmıyordu 31+6 olsanda yazamam demişti
Deletedmom10846 Deren12 dr um kendisi dedi ama son adet tarihine göre hesapladı verecek demek ki.ama sorun yaşarım diye aklıma takıldı yine de
Deletedmom10846 Gozi teşekkür ederim içim rahatladı🥰 dr ancak 8 haziranda var o zamana kadar çalışmak istemiyorum zaten çalışabilir raporu da almayacağım için boşuna olur 😊
Ocean-blue Deletedmom10846 Birkaç günden birşey olmaz eğer özeldeysen 3 aşağı 5 yukarı yazıyorlar diye biliyorum. Bende mümkünse 4 5 gün geç yazdırmak istiyorum.
basakerdvn Ocean-blue geç yazdırırsan doğum öncesi raporu gibi kabul ediliyor diye biliyorum yani çalışır raporu alacaksanız gec gidliilen günler çalışamaz olarak işleniyor SGK da
Ocean-blue basakerdvn zaten şuan raporluyum 3 4 gün 32 ye sarkacak raporu kestirmek istemediğim için sanki 32 3 gün sonraymis gibi yazdırmak istiyorum pek devlete gitmedim tam tarihi kestirebilir mi?
Ocean-blue Deletedmom10846 inşallah canım. Çalışan anne olmak hamileyken de zor çocuk olunca napcaz bilmiyorum.
basakerdvn Ocean-blue bende hep özelde takipliyim. Devlete çok nadir gittim tam bilemiyorum ama doktorum gün konusunda çpku hassas davranmıştı. Bi arkadasımın 32. Günü bayrama denk geldiği için 3 gün sonra rapor aldı. Öncesinde vermiolar ama sanırım sonrasında verebiliyorlar siz bence doktora yinede bi sorun
Deletedmom10846 Ocean-blue evet zor asıl zorluk doğduklarında olacak. Hayırlısı olsun hakkımızda sağlıkla gelsinler de🤲🏻