Kızlar kısaca hemen anlatıyorum 27 nisanda düşük yaptım Mayıs 22de adet oldum ve bugün test yaptım çift çizgi çıktı ,ilk gebelikte olduğu gibi bundada gaz belirtisi var baş dönmeside eklendi birde benim adetim çook sancılı geçerdi bu Sefer olmadı hiç ,resmen beynim yandı uzun lafın kısası adet olmama rağmen hamile olabilirmiyim beta sıfırlanmıştır çoktan diye düşünüyorum açıkcası ,görümcemde aynı şeyi yaşadı ama onun testinde çıkmadı ,nedersiniz hamile olabilirmiyim benle aynı şeyi yaşayıp gebe olan varmı