Sinem0303 Kafasi aşağıdaysa ondan baski yapiyordur vajinada sizlama ve agri yapiyor senin dediğin belirtiler bende 32 den beri var 36 haftalik gebeyim kafasi aşağı da.
bacaklarim ve belim de ağrı var bugün dr soyledim “bebek kendini kasıp belinin yanlarindan karnina ağrı gelerek göbek deliginde toplanip yada terside olabilir göbeğinden yanlarina agri girer, ayni zamanda bel ve kasik agrisi olursa doğum sancisi ” dedi. Bende karin cevremde ve bacak bel agrim var dedm. Bebek kendini kasıp açılıyorsa yalanci sanci dedi. Bu belirtiler varsa 2 hafta icinde doğar dedi