Semanur27-K https://imgyukle.com/i/RALIGS dün testimi atmıştım hafif silik çizgi vardı bugünde test verdim anlamadım ben yardımcı olur musunuz?
mrsperaa Semanur27-K hamilesiniz 5 ve üstü hamilelik sayılır 2 günde bir test verin artışa bakın hayırlı olsun 🌸
TeoMom Semanur27-K Hamilesin canım hayırlı olsun 2 günde bir kan verip artışı kontrol et genelde 2 kat artar 1500 i geçince doktora kese görmeye gidebilirsiniz🥰