a_burcu_bur Seri4545 benimki düşük muhtemelen. Kendiliğinden düşsün diye bekliyorlar bence. Haftaya düşmüş olur 😔
Seri4545 a_burcu_bur Allah sana bağışlar inşallah allahtan Ümit kesilmez herşeyde vardır bir hayır böyle düşün üzülme sakın stres yapma mucizelerin tek sahibi rabbim sana da bir mucize gönderir elbet 🤲🤲
a_burcu_bur Seri4545 salı günü kontrol var ama pıhtı geldi, kanama durmadı, düştü bence. Sürprizdi zaten, ikinci gebelik. Allah hayırlısını versin
Zeyne1606 Alparslaninannesii aynı şey babada oldu kese yerleşmesi kanaması dediler bi sıkıntı yok dediler 8 haftalıkken oluyormuş canını sıkma
Yagmurryyc Alparslaninannesii merak etmeyin benimde o haftalar kanamam oldu , normal diyorlar ama doktorunuza hemşirelere hemen haber verin mutlaka bilsinler , Progestan ve pruloton vuruldum öyle zamanlarda ayrı ayrı
HButun a_burcu_bur hep doktorlar sağlıksız bebek düşer diyorlar o yüzden hiç sıkmayın canınızı elbet bir gün olacak en güzel günlerde ❤️