Ben 13+5 deyim. Hiç balık tüketemedim bu nedenle doktorum omega kullandırıyor . Ama yinede balık tüketmem gerekiyor gibi bir hissiyata kapılıyorum. Hamileliğimin başından beri ilk defa balık olarak çupra yiyebildim. Sizde balık tüketimi nasıl , hangi balıkları tüketiyorsunuz ? Paylaşabilirsiniz sevinirim.