Kızlar 26 haftalık hamileyim başka bir şikayetim yok şuan bi anda farkettim ilk kez ayağım şişiyor. Ama garip olan sadece sağ ayağım şişti. İnternetten baktım sanırım pek iyi birşey değil ama yinede bu durumu yaşayan var mı? Başka bi şikayetim yok ayağım şiştiği için çok hafif sızı var sadece 🙏🏻