Omay0707 Canlar yarın eşimin dogum günü 😊ve burada pastane yok pastayı kendim yapacağım inşallah Hediye alamadım istedigi bir yüzük vardı bulamadım burada malesef Yarın için ne yapmalıyım aklıma gelmiyor bir türlü 😔😔
Deletedmom83940 Omay0707 güzel bir masa hazırlayıp kutlayabilirsiniz bence abartmaya gerek yok abartmaktan kastım büyük bişey onu sevdiğinizi bilmesi hissetmesi bence en güzel hediye olur
Omay0707 Deletedmom83940 ya dogru diyorsun kuzum her sene hediye aldım bu sene alamadım biraz üzdü bu durum 😔