Jiyantemiz Sağ da erkek solda kız olur diyorlar acaba ne kadar doğru sizce sizin gebeliklerinizde durum nasıldı ?
Guneyveannesi Jiyantemiz benim sağ ağrıyordu ve erkek çıktı cinsiyeti ☺️ genelde de sağ kasık erkek diye duydum ben de
TeoMom Jiyantemiz Bebiş o haftalarda sürekli yer değiştirir canım ona bakılarak pek anlaşılmaz bence kese fasulye ise erkek yuvarlak ise kız diyorlar ama onun da yanılma payı çok yüksek