Kızlar nolur bana bi fikir verin 7 aydır geçmeyen enfeksiyonum var kaç doktora gittim ne ilaçlar kullandık. İlişki esnasında çok ağrım oluyor ve sarı beyaz akıntım geliyo. Akut vajinit dendi. Artık ilişkiden soğudum. Normal doğum için ilişki de olmalı moralmen çok kötüyüm benm gibi olan var mı?