Pazartesi sezeryanla doğumum olacak inşallah bebeğim 4000 kilo olduğu için normal doğumdan korktum doktorum da omzu felan takılır dedi sezeryana karar verdik durdukçada daha çok kilo alır yine sezeryan olursun dedi hep normal doğum istedim ama hayırlısı boylemiş yeterki sağlıkla gelsin hepinizin duasını bekliyorum kızlar 🙏🏻Sağ salim kavuşalım inşallah pozitif doğum hikayemi sizlerle paylaşırım bende inşallah