Sevilymn ilk doğumumda basıma geldı ben 0 pozıtıf cocuk A pozıtıf dogdu ve o test pozıtıf cıktı cocugu kuveze aldılar 10 gun tedavı gordu kanı bı turlu yukselmıyodu rengı sapsarıydı ıvıg tedavısı gordu en son kan naklı yapıldı sonra cıktı suan 3 yasında sukurler olsun ıkıncı gebelıgım ve bunda da aynısı olma ıhtmalı varmıs yasayıp gorcez ınsallah olmaz ☹️