Fadme_efe 6 haftalık hamileyim karın çevrem, kasıklarım ve belim ağrıyor sizce neden yardımcı olurmusunuz
MinnieMouse Fadme_efe yerleşme ağrısı canım 😁 ilk haftalar adet sancısı gibi ağrı oluyor. Hafta ilerledikçe de oluyor rahim büyüdükçe. Normal yani.
Guneyveannesi Fadme_efe çok normal yerleşme ağrısı oluyor, benim 18 hala daha yaramazlık yapıyor ağrılarım oluyor 🙄🙄 ama benim 10. Hafta gibi geçmişti ağrılarım