Bana da araştırma hastanesinin acilinde söylediler gelişim geriliği var falan diye kovmaktan beter ettiler. Ertesi gün kendi doktorum herşeyin normal olduğunu söyledi. Haftası da uyumluydu. Bazı hastanelerin cihazları eski oluyor doğru ölçüm yapamıyorlar.