alonee bence yumuşatıcıya hiç gerek yok deterjanı da kokusuz tavsiye ederim, pişik önleyici vs bakım kremleri için pahalı markalardansa sebamed uni baby bence gayet yeterli zaten pişik olursa da hametan gibi kremler hemen geçiriyor. Göğüs pompası için imkanınız varsa elektrikli öneririm manuel kullanıyorum ama ilk zamanlarki gibi süt elde edemiyorum güçlü çekmediği için göğsüme süt inmiyor pompada. Bebek emince diğer göğse takınca anca çok süt elde ediyorum. Ana kucağı öneririm oyun halısı alırsanız da güzel bir tane öneririm bizimki baya kıytırık ama güzel oynadı keşke daha iyisini alsaydım demiştim😂 biberon temizleme için deterjan ben unibabynin bitkisel olanını aldım çok güzel temizliyor. Şampuan set halinde yazdığınızı anlamadım ama ben yine uni baby nin şampuanını kullanıyorum bitince sebamed falan alırım daha temiz bir şey bulacağım sürekli kullanmamak lazımmış zaten kimyasal oldukları için 🤔