Rumeysa-34-alakk 35 haftaligiz devlet Hastanesi’ne gidiyorum Derince eğitim ve araştırma hastanesi Alikahya yerleşkesinde ama randovu bulamıyorum nst ye giremedim hiç benim gibi bu sıkıntıyı yaşayan varmı 😊