Minnosuveannisi Kızlar ev temizliğini ve bebeğin eşyalarını yıkayıp ütüleme işini kaçıncı katanızda yaptınız ev temizlemekten kastım cam perde falan 🙈🙏🏼
Sibel01 Minnosuveannisi bebişin eşyaları ütüsü falan 35.haftada halletmiştim canım. 36 da perdeler halloldu. Camı da silmiştim ama yağmur yağdı yine battı. Perde sıkıntı değil de cam çok çabuk kirlendiği için(yol üstünde oturuyorum belki daha çabuk kirleniyordur) kirlendikçe silmeye çalışıyor eşim ben silemiyorum 😁
bezelyem Sibel01 Benim de cadde olduğu için çabuk kirleniyor ve heryer cam yükseklik korkum var kayinvalidem siliyor doğumdan önce kadın alıcam ama ne zaman alsam bilmiyorum 😐
denizefe 32dennsonra dayanamadm yıkadım yatagını yaptım hzarladım 43haftada dgdu sıpam 😂 hrelet sıkntınız yoksa 35den snra yapın
ArzuGl Cam perde için eylül sonunu bekliyorum hala kapı pencere açık yine kirlenecek diye. Kıyafetleri ise baya bi birikince beklemedim ben yıkayıp ütüledim bu arada hediye gelenlerle benim aldığım eksiklerle bi posta daha yıkanacak birikti onu da artık daha bişey almam diyince yıkayıp ütülerim:)
Sibel01 bezelyem erken doğum riskin yoksa sonlara doğru almaya çalış canım yine kirlenecek sonuçta. Kirlenirse de canımız sağ olsun ya yine yapılır temizlik yeter ki sağlığımız yerinde olsun 😊
bezelyem Sibel01 çok şükür şimdilik erken doğum riskim yok ama sanki benim paşa erken gelecekmiş gibi geliyor 🙈 şuan 34 haftayım onun için bu ay sonuna kadar alışverişi bitirip onda sonra temizliği yaptırırım diyorum aynen yeterki sağlık yerinde olsun temizlik bir şekilde olur 😊
Minnosuveannisi Ben napsam çok kararsızım 😂 bence de çok ağırlaşmadan yapmak en iyisi hergün işini zaten yapacaksın süpür sil toz al vs.
Nily Minnosuveannisi bebegn esyalari 32. Haftada yaptik Ev islerini sonraya biraktim xunku dogumdan sonra bi sure annemde kalicam Eve gecmeye yakin temizlikci xagiricaz galiba:))