Tomrissm Kızlar 17+4 üm dün geceden beri kasık ağrısı başladı ilk kez, özellikle sol tarafımda, normal mi bu durum sizce ?
Ahsenmom Tomrissm doktorunuza bir sorun ama bence normal rahim büyüyor bebek yukarı çıkıyor ağrı acı normal
Tomrissm Soruyorumm İkimizde de aynı şikayet başladığına göre yukarıdaki arkadaşın dediği gibi rahim büyüdüğü için olabilir o zaman bu durum. İnşallah geçer hemen🙏afedersin kasıklarımdan popoma doğru bile vuruyor ağrı🙈hiç böyle olmamıştı
Tomrissm Soruyorumm Aynen dayanılmayacak bir ağrı değil ama geçmeyen bir ağrı işte, ne iyi gelir acaba.. anne olmak ne zor bişeymiş ya tam kusmalarım bitti artık diye şükrederken şimdi de bu çıktı, her gün yeni bişey çıkacak heralde 🥲😔