Merhaba arkadaşlar, bugün devlet hastanesindeki doktorumuza gittik, tam 36. Haftadayız ve doktor kontrolümüze göre kızımın boyu,kilosu haftasıyla uyumlu çıktı ama kafa çapı 1 hafta geri dedi doktor. Gelecek hafta tekrar gelin tekrar kontrol edelim dedi. Gelecek hafta özel hastanedeki doktorumuzda da randevumuz var ama benim içime kurt düştü 😔 kontrollerinde bu durumla karşılaşan var mı ? Ne yapmalıyım