Nurella00 Kızlar henüz küçük olmasına rağmen 8+5 karnım baya çıktı herkes 5 aylık falan sanıyo aynısını yaşayan var mı 😆
mervehamiatalay Nurella00 10+5 günlük hamileyim şuan karnım 5 aylık gibi ama benim ikinci gebeliğim ilkinde 6 aydan sonra çıkmıştı karnım bu nedense çok erken çıktı ve şiş yani göbek değil gaz da değil hep şiş 😂
mnkfasulyee Nurella00 Bende de oldu hatta diyordum ki bu şimdi böyleyse ben 9 aya kadar nasıl taşırım göbeğimi. Ama Allahtan geçiyor. Sağlıkla gelsin bebişiniz💙
Peelinn Nurella00 gazdan insan patlayacak gibi bile olur o haftada imkansız, rahminiz bile büyümüyor yeteri kadar neyin şişkinliği olacak
Glsm_94 Bendede aynı olmuştu sonra aniden indi şiş ozamn da bebeğe bişey oldu sanmıştım doktora koştur koştur gittim 😂😂 ama şişkinlikmis bağırsaklarin işlevinde biseyler oluyormuş oyuzden fazla şişkinlik yapıyormuş
minikmelek1311 Nurella00 evet ben yaşadım 6 aylık gibi karnın çıkmış dediler ama gaz şişkinlikten olmuştu şuan 13+4 haftalığım karnım belli belirsiz