Merikooo Kızlar sabahtandır karın ağrısı yaşıyorum öyle dayanilmayacak kadar değil ama agriyo özür dileyerek diyorum afedersiniz ishalde olmuşum bu doğum belirtisi mi acaba bilgisi olan var mı
Merikooo Masalinnannesiii karnımın tamamı ağrıyor ama en çok göğüs altı karın bölgem çok ağrıyor niye böyle oluyo anlamıyorum pazartesi günü kontrolüm var