Asya96 @“Deniz2961” Bizim 3.100 çıktı kilomuz önde gidiyormuş gelişimi 38. Haftada normal sezaryen ona karar verebiliriz kilosuna ve benim çatı muayenesine göre dedi de hayırlısı çok da kilo almaması için bişey yapilabilir mi bilmiyorum
Eminecak Deryatusem benimki de öyle. Doktorum gelişimi güzel haftasi ile uyumlu dedi hayırlısı ile kucağımıza alalim inşallah