kızlarrr 16. haftamdayım henuz catlak oluşumum başlamadı. doktorum kremlere ve yağlara başlayalım dedi.yağ olarak zeytinyağı , hindistan cevizi yağı , kakao yağı, badem yağı tavsiye ediliyor. kozmetik olarak da bio oil çatlak karşıtı tavsiye ediliyor. aramızda bunları kullanıp memnun kalan var mı😇 neler tavsiye edersiniz 💐