Bayancorek sirin96mom 2 gün gecikince kan verdim ; 6100 le öğrenmiştim, 3.5 - 4 haftalık falandı o zaman.
neslihanorenylmz Selma17 Selma17 1500 olunca vajinal ultrasonla gözüküyor 5000 olunca karından ultrasonla gözüküyor
TeoMom Selma17 Benim 4+6 da 1400 dü canım kese 1500 ün üstünde vajinal 3bin üstünde karından gözükür o yüzden görememeniz çok normal
Cerennnn5858 Kızlar benim bugün adet günüm erken testte kaset testte silik çıkıyo. Kan versemmi cok kararsızım. Adet günü kaç çıkmıştı değeriniz testler silikmiydi
Nnanaa Cerennnn5858 adet günümden bi gün sonra 191 di. Adet günü test normaldi. Bence siz kan verin 🌼🌼🌼🌼
Canay1 Cerennnn5858 benimde silik çıkmıştı hatta emin olamadım kan verdim hamile olduğumu öğrenmiştim şimdi 12 haftalık maşallah
Limonzeytin Cerennnn5858 Herkesm değeri değşk çıkar aynı olmaz. Siliklik varsa kan verin kana daha önce düşer gebelk çnkü hayrlısı olsn
Kelebek1616 neslihanorenylmz neslihanorenylmz alakası yok .4 gün adetim gecikmişti değerim 1555 çıktı ultrasonda da gözüktü.
Nnanaa Cerennnn5858 normal şekildeydi resim yüklemeyi bulamadım ama adet gününüzde bence silik çıkıyorsa kan vermelisiniz
Cerennnn5858 Zmrtt benimde bugün adet günüm. Testler silik çıktı. Korkuyorum kan vermeye düşük cıkıcak dıye gecen ay kimyasal geçirmiştim
Zmrtt Cerennnn5858 inanın benim ilk defa böyle oldu hiç bir bilgim yok ve ben ameliyat bekliyordum dermoid kist var bende suan bebek bize mucize oldu allahım herkese yaşatsın 🙏
Eda_okur0110 Cerennnn5858 kimyasal gebelik nasıl oluyo yani bebek kendi düşüyor mu yoksa kürtaj mı oldunuz
dadmom18 Zmrtt hayırlısı olsun inşallah Allah kucağınıza almayı nasip etsin. Dermoid kist vardı demişsiniz kaç cm di acaba bende en son kontrole gittiğimde 1.5 santım dermoid kistim oldugunu öğrendim