Kizlar 36 haftaligiz 2 gun once dr kafasi asagida 2 haftaya kadar kesin doğar dedi ve bugün sonuç almaya gittim, bacaklarim ve belim ağrıyor doğum başlangıç ağrısı olabilir mi dedim.
Dr hayir yanlarindan baslayip karin etrafindan göbek deliğine toplanir, yada tersi olarak sirtina yayılır dedi.
Şuan satte 1 karnimin etrafi ağrıyor belim kopacak gibi ve bebeğim kendini toplayip, kasiyor doğum başlangıcı mi sizce 😟
Korkuyorum hiç hazir degilim 😥😭😭