yagmur_s Aynı haftadaki anneler el sallasın 🤰🏻 geçmiş olanlar da tecrübelerini atarsın hep birlikte faydalanalım🤭🤭 bir de 3. Trimester hangi haftada başlıyor biri bana bunu söylesin 😂
Ozlm0916 yagmur_s 27 diye hatırlıyorum 3.trimester oğlumla 30+0 olduk ayaklarım gafur dağı gibi yanıyor 😅😅 iyice ağırlaştık yattığım yerden birinden destek alamadan kalkamıyom sırtım belim ağrıyor 🤦♀️ kör topal geçinip gidiyoz ☺☺
Sbm050421 yagmur_s bugün 25+0 oldum biz canım , 27. Hafta ve sonrası 3. Trimester a geçmiş oluyoruz 😊 son 2 haftamız yani 😇
Si-bel yagmur_s 24+3 deyiz bizde 4 gün öndesin bizden herkez hayırla vaktinde saatde kucağına alsın inşallah sağ saglim erken doğum riski olanlarda dua edelim inşallah içinde de banada dua edin iyi geceler ..
yagmur_s Ozlm0916 ay az az kaldı benim de o dönemlerime. Yaz hamilesi olmak çok daha fena bence. Ödem de fazla oluyor bir de terleme sorunu 🤦🏻♀️ eriyorum sanıyorum bazen 😂😂 kuyruk sokumu acısı da ayrı beeeehh offf biran önce Eylül olsun 😍😍😍
yagmur_s Aytiii 1 haziranda gidicem ben de 😌😌 şeker yüklemesi yapacak mıyız diye sordum bi açlık tokluk bakalım dedi. Sanırım yükleme yapmayacak 🤷🏻♀️ işime gelir 😂
Aytiii yagmur_s normal şekerli su…yiyecek kesin şekilde izin vermediler..elli kere sordular: birşey yedin mi diye🤦🏻♀️
Ozlm0916 yagmur_s evet ya ödem oluyor şisiyom valla bi an evvel ogluma kavusamak istiyom son 10 hafta 🙏😆
yagmur_s Aytiii Allah allah 🤔 her doktorun farkı var biri dediğiniz gibi şekerli su içiriyor biri soda gibi bişey biri git baklava ye gel diyor 😂
Ozlm0916 yagmur_s oğlusum o zamana kadar beklerse daha 😅 nasıl doğuracam acaba ya son haftalara geldikce korkum artıyo