Arsub11 Bu ay gebe kaldigini ogrenen arkadaslar durumunuz nasil betaniz nasil yada keseyi gordunuzmu biraz sohbet edelimmi
ZeynepEbrarr Arsub11 son adetim 10 nisan 6+6 şuan salı günü gidio kalp atışını dinlicez keseyi 6. Haftada gördük ❤️
minismom Arsub11 adetime gore 5 haftalık canım ama beta hcg 471 p.tesi doktora gitcem insallah bi sorun yoktur
didemkaya en son adetim 13 nisan adetim 10 gün gecikmişti betam 7119.0 tahmini 6+1 bakalım sağlıkla gelsinler inş
Minikcennetim ANK__ canım bende 6 haftalığım salı günü 5 buçuk haftalıkken kese gördüm ama minicikti senin de öyle mi🥰 kaç mm
Minikcennetim Arsub11 yok kuzum görmedim kesem daha küçücüktü zaten iki haftaya gidicem garanti olsun🥰