Mervedemirctn Merhaba arkadaşlar. Konya medova hastanesine gideceğim Fuat hocaya çok övdüler . Giden var mı aranızda tavsiye eden var mı? Bir de muayene ücretleri ne kadar bilgisi olanlar yazarsa sevinirim ☺️
Zehratay Mervedemirctn iki arkadaşım onda doğum yaptı ikiside çok memnun kaldı biri hatta iki bebeğini de onda doğurdu
Cdem21 Mervedemirctn bende Aysel kamer ile Fuat Demir arasında kaldım karar veremedim konyaya gelince birinden birine gitçem ben muayene ücretini 280 diye duydum ama bilmiyorum
Ranammmm Mervedemirctn Fatih Yılmaz a gidiyordum ben muayene ücreti 300 lira olmuştu tavsiye ederim çok ilgili birisiydi sağolsun telefon numarasını veriyor her soru sorduğumda cevap hemen yazar ☺️
mom_babyy Mervedemirctn en başından beri Fuat hocaya gidiyorum 37 haftalık oldu memnunum.Çok sakin mütevazi egosuz bi doktor.Bende buradan duyup gitmiştim kendisine
Merief12 İlk oğlumu fuat beyde doğurdum çok iyi ve ilgili ikinci de oğlum geçen gittim gene ayni şekilde tanıdı ilgilendi hatırladı yani beni çok ilgili bir doktor devlete gidiyorum ozeller pahali olunca arada özele gidiyorum 250 verdim Bende
mom_babyy Mervedemirctn indirimli gidiyoruz net bişey diyemem ama sürekli zam geliyo nts bile ayrı ücret.Doğum için Aralık ayında 5250 demişlerdi tekrar güncel fiyatını sorucam
Fatmaaras Mervedemirctn ben ilk doğumumu fuat hocada medova da yaptım canım 4 yil once ilgi alaka hastane çok iyiydi çok memnun kaldım. Şimdi tekrar hamileyim 10 haftalik 4 hafta önce fuat hocaya gittim 250 tl muayene ücreti verdim ama medova da tahlil ücretleri biraz fazla tutuyor