5 haftalık hamileyim kizlar 1 haftadır kahve rengi lekelenme vardı ilaç başlamıştı doktorum birkaç gün önce kırmızıya döndü acile gittik herşey normal şuan yine kırmızı lekelenme ve ağrı başladı. İlk gebeligim riskli gebelik plasenta previaydi Dr yine aynı şeyleri yaşayabilirsin dedi. Benimde aynı durumda olan varmı aranızda