Kızlar 3 aylık hamileyim ama yaklaşık olarak 1 aydır iç çamaşırım sürekli ıslak birden Bi su geliyor doktora söyleme gereksinimi duymadım 3 hafta önce kontrole gitmiştim çok yoktu ama son 2 haftadır eğilsem otururken kalksam iç çamaşırım ıslandığını farkediyorum psikolojim bozuldu sürekli çamaşır değiştiriyorum sizce bu neden oluyor yaşayan var mı??