minikmelek1311 İkili test normal çıkınca üçlü test yada dörtlü test yapılıyor mu? İlk hamileliğim bilgilendirirmisiniz kızlar?
Duy_gu minikmelek1311 ben sadece ikili ve detaylıya gittim kendi tercihin canm dr gel diyor sa git sen bilirsin
aslansmommm minikmelek1311 2li düşük risk çıktı ama 3lü de istedi doktorum sanırım emin olmak için o da düşük risk çıktı şükür dün de detaylı ultrasona girdim en önemlisi de o mutlaka gidilmeli bebeğin her şeyine ayrıntılı bakılıyor
Edabykl minikmelek1311 ben ikili test ve detaylı yaptirdim sadece ikili test riskin düşükse gerisine gerek yok bence yeterli
minikmelek1311 Edabykl Duy_gu yaptırmaya gerek yok derse doktorum yaptırmayı düşünmüyorum. Ama bebekte bazı hastalıklarda anne karnında müdahale edilip düzelebilme şansı oluyor diye duymuştum doğruluğu ne kadar bilmiyorum.
Edabykl minikmelek1311 zaten detaylida herseyine bakiyolar organlarini herseyini inceliyolar bi sorun gorurse söylüyor sana yönlendiriyor bende bugun girdim detayliya çok şükür hic bi sorunu yok
Duy_gu minikmelek1311 anladım canm bana ikili testte çok küçük riskin var dedi ama gerek yok brbrk den sıvı almaya dedi bende Baska testlere gitmedim çünkü bişey çıksa da morelim bozuluyor Du çok şükür sağlıkla doğdu bebeğim