Kızlar 8. Aya kadar tansiyonm normaldi. 32.Hafta itibariyle 13-9 ya da 14-9 çıkmaya başladı sürekli. Çok kilo da alöadım 8-9 kilo aldım toplamda. Tuzu tamamen kestim 2 haftadır. bol su içiyorum yürüyüşlerimi akşam hava serinleyince yapıyorum sıcakta çıkmıyorum kendimi yormuyorum ama fayda etmiyo. Doktorum kızıyo ve korkuttu biraz. Sağlık ocağndaki doktor da riskli dedi. Başka napabilirim düşmesi için ? Limonlu su falsn içiyorum. Var mı benim gibi olan ?