Merhaba arkadaşlar 36+4 gebeyim bugün doktor kontrolüm vardı 2620 gram dedi 10 gün azmış kilosu ilklerde cok iyiydik haftasıyla uyumluydu hep işte son haftalar da böyle oldu :( 39. Hafta da sezeryana alıcak sizce 3 kiloyu tamamlar mı ? Bebeğe giden kan akımı yavaş olduğu İçin az kilo alıyor sağlığı Herşeyi yerinde ama zayıf bi bebek işte tek sorun bu sizce doğar mı 3 kg? Çok yesem de bebek alacağı kadarını alıyor zaten ne yazık ki çok ta düzenli besleniyorum aslında :(