Es00raa Kizlar 9+4 gunluk hamileyim alt kasik agrim hep var siddetli degil fakat hep var.arada bi anda kramp giriyo ayni durumu yasiyan varmi normalmi sizce bu
Edabykl Es00raa bebek yerlesiyo ağrı olmasi çok normal benimde oldu 21+5 iz hala oluyo kan olmadigi surece sıkıntı yok
MinnieMouse Es00raa benim de oluyor canım 9+5 ilk hamileliğimde de oluyordu. İlkinde lekelenme vs olmamıştı ama bunda lekelenme de oldu 😕 bı sıkıntı yok dedi doktor. Rahim genişlemesi ağrısı bu
Eeeyyyllluuulll Es00raa 12. hafta dolana kadar kendini çok yorma. Bi de coraspirin kullanıp kullanmaman gerektiğini bi doktoruna sor canım. Kontrollerin arasını da çok uzatma doktorunun tarihlerine uy