husyus57 Kızlar her nst ye girdiğimde tatlıda yesem çikolatada yesem hareketlenmiyo hamileliğinin başından beri normalde de çok sakin akşamları hareketleniyo .her nst yi 2 kere cektiriyorum anca serum yiyince hareketlerini beğeniyi doktor nedendir
Nurdu Ayni dertten nuzdaribim benin de begenmiyo nstyi 36 haftalik oldum bugun 3 defa nst cektik yine begenmedi pazartesi yine gel dedi 🤦