Mormenekse234 Peperonni bende aldım aynısından. Daha kullanmak nasip olmadı ama şöyle soyliyim kovasına kollarınızı dayarsaniz yanı yük verirseniz evet kapanıyor. Ama küvetin kapanma gibi ihtimali yok çünkü ayakları tutuyor küveti. Yani ben ayaklarını kapatmaya çalışırken bile zor kapattım bebek içindeyken böyle bişey olacağını hic sanmıyorum. Dediğim gibi ayakları yere sabit olduğu için o destekliyor
Peperonni Mormenekse234 Hmm anladım Teşekkürler bilgilendirme için. hiç bakmadım açıp sadece nette ve ebebekte kutu içinde gördüm 😂
Deletedmom_7 Mormenekse234 kovaya da yük bindirmeyiz herhalde 😂 Videodaki amca kovaya tutunarak ayağa kalkmaya çalışmış sanırım ondan öyle oldu 😂😂😂
annesinin_beybisi findiklibadem ben baktigim sirada 430 falandi 80 tl ye mâl ettim ben toplamda setini 😃
Aysegloztrk Deletedmom_7 😂😂 Ayy bende geçen gün aldım bu setten soğudum şimdi 😂😂 çünkü eşim aşırı sakar 😂
Sonikiuc Deletedmom_7 ben normal kovami katlanabilir almistim. Ama bebege normal kuvvetten aldim ya yıllardır olan şeffaf Küvet. Daha ucuz bebis zaten yıllarca kullanmayacak çok pahali almak istemedim. *a101den 60 kusure aldim
Deletedmom_7 Sonikiuc valla o da pahalı artık set halinde olunca uyguna geliyor diye bir sormak istedim.
Eylul1987 Deletedmom_7 ben kullanıyorum şuana kadar bı kere öle döküldü yer açısından çok güzel katla katla kaldir
Mormenekse234 Deletedmom_7 yani bencede 😅 bilmeyen biri olursa amca gibi o belki koluyla yaslanır falan da öyle dökülür 😅😅
hunilimom Deletedmom_7 yaa gördüm bunu bugün ,😂 bende de bı video var anne baba ilk defa bebeği yikicak kadın önce kafasına maşrapa ile vuruyo sonra kovayı tutayim derken kova katlanıyor 😂 ben normal küvet aldım kova kullandım 2 sene sonra banyoda yıkıyorum çocuğu iki dk
2kizanasi Ya ben normal küvet tercih ettim kızıma üst kısma da küçük bir delik açtım duvarada çivi çaktım duvara aşıyorum ters bi şekilde banyom geniş zaten rahatsız etmiyor ayak altında da durmuyor. Bu seti arkadaşa hediye almıştım o gayet memnunmuş
Deletedmom_7 2kizanasi benim banyo çok dar koyacak yer de yok bunu da eşim çok istiyor katlanıyor yer kaplamaz diye. Ama fikriniz zekice 😂 banyom müsait değil yoksa sizin gibi yapardım bende