Suiii Merhaba benim negatif eşimin pozitif kanı doktorum iğne vurunmana gerek yok dedi böyle durumla karşılaşan var mı
Deniz2961 Suiii şuan kanama vs durumun yoksa gerek yok 28 hftnda oluyrsn doğumdan snrada bebeğin kan grbuna göre ilerliyorlar
Bayancorek Suiii Kanaman falan olursa yapacağız, eğer olmazsa doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre yapacağız dedi doktorum. 25. haftadayız, şu haftada olacaksın diye bir şey demedi yani, duruma göre ilerleyeceğiz biz. 🌸
Suiii Deniz2961 şuan için kanamam olmadı 11. Haftamdayım kafama takıldı anasağlık doktorum iğne olması gerekiyor dedi kadın doğum doktorumda gerek yok şimdilik dedi bilemedim
Meryembucak_ Ben düşük yaptım bu hamileliğimden önce o zaman vurundum 27. Haftam da felan da vuruncam bi de doğum dan hemen sonra olması gerekiyormuş