Deletedmom_85 biz 1,5 yıllık evliyiz. İki kere gittik tatile ondada biri balayıydı zaten. Muhafazakar villada kaldık antalyada. Yemek vs bizdendi. Beraber yaptık eğlenceli oluyor. İkinciye de fethiyede yine villada kaldık aynı şekilde. Kafa dinledik. Otel tarzı yerlerden uzak. Sessiz sakin tamamen kendi kendinize oluyorsunuz. Tercihim otellerden yana değil 🤭Annemler geçen yıl Yalova’da Esila Otele gitti. Herşeyi otel karşılıyor yeme içme. Canlı müzik vs. Baya memnunlardı önerebilirim.