Merhaba ben şuan son adet tarihime göre 4+2 deyim. Pazar günü ilk beta değerim 616 ydı, salı günü 1222 ydi. Doktor Bebeğin ultrasonda gözükmesi için betanın en az 7000 olması lazım dedi. Sizlerin betası kaçken bebişi ultrasonda gördünüz acaba? Ben çok sabırsızlanıyorum 🙈