Merhabalar benimde iki gün önc cok yogun bir kanamam oldu 7+4 te, 2. Gebeliğmdede bunu yasadım ve 19+6ta kaybettim. İkinci gebeliğimde hiç kan sulandırıcı kullanmamıstım, pıhtılaşmadan hic bahsedilmemişti, bu gebeliğimde lekelenmelerim baslayınca kanamadan 5 gün önce coraspirine 2 gün önce de oksapara baslamıstım, acil durum sebebiyle kendi doktoruma değil baska doktora gititm, o doktor pzt kadar coraspirin dahi kullanma dedi, kendi doktorum kullan dedi. Bu konuda bence hekimlerinde kafası karısık. Bence kısa zamanda gidip trambolini paneli verip gerek olup olmadıgınu öğrenmek en sağşıklısı olucak. Cünkü pıhtılasma yoksa kullanmakta sakıncalı imiş. Bence dr değişikliğinden öte madem tüp bebeklisiniz hiç eiske atmayın ve paneli yaptırın derim.