Ben de orada takipteyim, geçen hafta sorduğumda dışarıdan organizasyon kabul etmediklerini ancak doğumdan iki saat önce odayı teslim ettiklerini, dilersek kendimizin süsleyebileceğini söylediler. Ben de merak ediyorum, daha önce orada doğum yapanlar nasıl yaptılar acaba?