Arkadaşlar merhaba dün doktorum 14+4 de 4. Kez bakışında bebegimin cinsiyetini gördü ve kesin kız oldugunu söyledi ama cok zor görebildik sürekli oturuyodu bacaklarıyla kapatıyordu 3 saat boyu aralıklı olarak baktı baktı sonunda söyledi bacakların arasının boş oldugunu söyledi sizce bu saatten sonra değişir mi çünkü alışveriş yapmaya erken başlamak istiyorum biliyorsunuz ki herşey her geçen gün fiyat olarak artıyor yavaş yavaş almak istiyorum değişir mi yoksa bi 20 25 gün sonra tekrar gidicem o zamana mı bırakayım tabi biraz heveste var alısveris hevesi?