Biz biraz sıkıntılıyız teyzelerii sağ böbrek de taş ımiz ckti çok ağrı yapıyordu stend taktılar alttan taş kolay düşsün dye 1ay oldu ve onun ağrısı da var teli baya baya hssediyorum acıyo szliyo ağrıdan dolayı yuruyemiyorum uyku denen bişey zaten kalmadı ayaklarm ve bacaklarım da da çok fzla ödem ve şişlik oldu napcam blmiyorum 🤲 (bebiş den dolayı taşı alamiyolar doğumdan snra stendi ckaracaklar taşı alacaklar) ama ben artık dayanamıyorum okadar canm yanıyor kii 😔