Kızlar sezeyan olduktan sonra banyo yaptım ama tekrardan su geçirmez bantla bantladim bantlamam gerekiyormuydu yoksa acikmi kalması lazım birde krem falan kullanmak gerekiyormu üstüne eğer banyoya girerken tekrardan bant yapıştırmam gerekiyormu su falan alirim yani