Canimyavyum Kızlar su ya da nişanım gelmedi ama saatte bi sancı geliyor adet ağrısı gibi bacağımın eklem yerlerine kadar iniyor ağrı doğum başlangıcı olabilir mi ? Bugün uyandığım da bebekte aşşağıya inmişti karnım göğsümün altı boşalmıştı
Rabiaugur Canimyavyum karnınızın aşşağıya düştüğünü farkedebildiniz mi bende de olsa farkedebilir miyim acaba ben 37 haftalık hamileyim gelen giden yok inş da olmaz 39 haftada sezeryan olucam günü gelmeden sancım suyum falan gelirse diye korkuyorun
Canimyavyum Rabiaugur evet baya aşşağıya doğru oluyor, bende pazartesi sezeryan olucaktım bugün bu sorunla uyandım 😂 doktora henüz gitmedim devam ederse gitmeyi düşünüyorum ama herhangi su ya da nişan yok bilemiyorum o yüzden de
Rabiaugur Canimyavyum hadi hayırlısı inş ya sona yaklaştıkça heycandan duramıyorum bi an önce kavuşmakta istiyorum iki haftam kaldı doğumdan sonra yaşayacaklarımı doğumu falan düşünüyorum çok farklı duygular
Canimyavyum Rabiaugur çook kavuşcağım için çok heycanlıyım ama doğumdan da korkuyorum allah hepimizi sağ sağlim kurtarsın inşallah💕🍓