Minikcennetim Kızlar az önce kesemin resmine bakarken sanki yolk sac oluşmuş gibi gördüm ama kese bu kadar küçükken gözükür mü bilemedim doktora daha gitmeme var boş gebelik geçirdim onda yolk sac bile yoktu şimdi görünce heyecanlandım🥰
Nnanaa Minikcennetim öncelikle hayırlı olsun ben de ilk gebeliğim yeniyim ama yolk kesesini görmek için minnakkksınız daha sanırım😍 yolk kesesi oluşmuş diye belirtiyor dr zaten kontrolde gösteriyor şu diye birazcık daha beklemeniz gerekicek sanırım🌼🌼
Minikcennetim Nnanaa teşekkür ederim sağolun doktorum bi yorum yapmadı yani bende görüyor gibiyim ama bilemedim🥰
Nnanaa Minikcennetim siz sanırım boş gebelik geçirdiğiniz için şu an endişelisiniz ama sürekli tekrar eden bir durum değil moralini hiçç bozmayın önümüzde 9 ay var morale çok ihtiyaç olacak 🌼