gzmmgnyy Kızlar 4+6 hamileyim gögüslerim aşırı şişti ve kasıklarımda ayağı kalktığımda ağrı oluyordu ama bugün biranda bu belirtiler kesildi doktor randevum de 2 haziranda sizce bu durum normal mi yoksa doktora gitmelimiyim