Arkadaşlar 1 haziranda kese randevum var benim bacaklarım sızlıyor kasıklarım böyle yorgun yorgun ağrıyor arada tuhaf batmalar hissediyorum tüp bebekle hamileyim sizde de oluyor muydu ya Dinleniyorum evet ama yemek vs de yapmak zorundayım malum 😥 korkuyorum bşy olursa diye