Tugceerdag Kızlar merhaba geçen hafta doktora gittiğimde kesem 1.04 cm beta da 9 binlerdeydi bugün tekrar doktora gitim kesem 1.22cm beta da 21 binlerde böle kesesi küçük gelişip de bebeğini gören varmı ben bebeği goremedim 5+3 günlük şuan
melmelli Tugceerdag bana da 2 hafta önce gittiğimde bir önceki keseye göre çok az büyümüş bu sağlıksız olabilir bekliycez dedi bu hafta gittiğimde kese gayet güzel büyümüş ve yolk kesesi oluşmuştu. Duyduğumda çok üzülüp baya araştırmıştım. Faydası oldu mu bilmiyorum ama yaptıklarımı söyleyeyim belki denemek istersiniz. Her gün mutlaka 2.5 litre su içtim. Her gün 1 bardak süt içtim. Bikaç kez havuç suyu ve portakal suyu içtim bir de badem yedim. Buralardan okumuştum kese için iyi geliyormuş
Tugceerdag melmelli ay inş benimde olur böle dediklerini yapicam canım çok tesekur ederim🙏sağlıkla kucağına alırsın inş
eab melmelli merhaba acaba kese boyutu nasıl ilerliyordu banada öyle söyledi doktorum çok ümitsizim ☹️